HARVIA termohigrometrs
Apraksts
HARVIA termo - higrometrs
Horizontāls HARVIA termohigrometrs ar noapaļotiem galiem. Uzticamais mehāniskais termohigrometrs HARVIA ļaus ērti kontrolēt pirts temperatūru un mitrumu. HARVIA termohigrometrs stilīgā, klasiskā stilā lieliski iederēsies katras pirts dizainā. Somijas uzņēmumam HARVIA ir svarīga viņu produktu kvalitāte, uzticamība un izturība. Tātad HARVIA termohigrometram ir 2 gadu garantija, tāpēc šajā periodā var ziņot par negaidītām kļūmēm.
HARVIA termohigrometrs ir hermētisks, drošs un izturīgs pret augstām temperatūrām un mitrumu. Izgatavots no koka, tāpēc ļoti ērti lietojams pirtī. Šī termometra higrometra ražošanā ir ievēroti ieteikumi, tāpēc higrometra rādījumu diapazons ir 0 - 100%, bet termometra stabiņš ir 120 grādi.
HARVIA pirts produktu jomā strādā jau daudzus gadus, tāpēc ir uzticams un garantē augstu produktu kvalitāti. Termo-higrometrs HARVIA tiek uzskatīts par vienu no augstākās kvalitātes produktiem salīdzinājumā ar konkurentiem. Jūs nekad nekļūdīsities, pērkot šī uzņēmuma produktus.
Termo - higrometrs ir viens no svarīgākajiem pirts iekārtām. Higrometrs ir paredzēts, lai mērītu un uzraudzītu mitruma izmaiņas telpā, un termometrs nosaka temperatūru. Abas šīs ierīces ir vienkārši nepieciešamas, ja vēlaties drošu un atbilstošu mikroklimatu tvaika telpā. Mitrums telpā jākontrolē atbilstoši temperatūrai. Abas ierīces ir cieši saistītas, tāpēc abas bieži tiek pārdotas kā viena ierīce. Tas ir ļoti ērti, jo aizņem mazāk vietas un viss ir vienuviet.
Kādus datus termohigrometrs parāda, lai tvaika pirts apmeklējums būtu drošs?
Kad pirts temperatūra ir aptuveni 100 - 110 grādi, higrometram vajadzētu uzrādīt mazāk nekā 35% mitruma. Tvaika pirtī, kad temperatūra ir 60 grādi, optimālais mitrums ir 85%.
Pareiza termo-higrometra uzstādīšana pirtī
Lai iegūtu visprecīzākos rādījumus, termohigrometru vēlams novietot aptuveni 1,6 metru augstumā. Tas ir optimāls, ja tiek uzstādīts 1,5 - 2 metru attālumā no durvīm, sildītāja un logiem. Tā kā aukstuma un siltuma avoti jauc rādījumu precizitāti.
Ieteicamais iekštelpu mitruma un temperatūras līmenis:
Krievu pirts. Vēlams, lai termo-higrometrs rāda aptuveni 75 līdz 85% mitrumu un + 60 līdz 70 grādu karstumu;
Turku pirts (tvaika). Termo-higrometram jāuzrāda mitruma līmenis no 95 līdz 100% un karstums no + 70 līdz 100 grādiem;
Pirts. Optimāli, ja termo - higrometrs rāda 25 - 35% mitrumu un + 100 - 110 grādu karstumu;
Mazgāšanas telpa. Termo - higrometram jāuzrāda 90 - 100% mitrums un + 30 - 40 grādu karstums;
Atpūtas telpa. Termo - higrometra rādījumiem ieteicams būt 30 - 60% mitruma un +20 - 25 grādu siltuma.
Pie pareizas temperatūras un mitruma attiecības pirts procedūras būs patīkamas un organismam labvēlīgas.
Technical specification
- Garantija (g.) 2
- Ražotājvalsts Somija
- Svars 0.4000
Shipping information
Mūsu uzņēmuma prioritāte ir augstākās kvalitātes preču piegāde klientiem viņiem ērtā laikā uz viņu izvēlētu vietu.
Sūtām preces uz visām pasaules valstīm, ja, izvēloties piegādes adresi, neatrodat sev vajadzīgo valsti vai pilsētu, lūdzu sazinieties ar mums pa e-pastu [email protected] vai zvaniet uz kontakttālruni, piegādes cena tiks noteikta jāaprēķina individuāli.
Piegāde vienmēr ir pieejama.
Informācija par piegādi:
Pasūtījuma sagatavošana izsūtīšanai aizņem 2-3 darba dienas no brīža, kad maksājums ir saņemts veikala bankas kontā. Kad pasūtījums būs gatavs, tas tiks nodots kurjeram piegādei.
Piegādes laiks:
Piegāde parasti ilgst 8-10 darba dienas, bet lielāka apjoma vai apjomīgiem pasūtījumiem piegādes periods var aizņemt ilgāku laiku.
Lūdzu, ņemiet vērā, ka pasūtījumi netiek apstrādāti, izsūtīti vai piegādāti brīvdienās vai valsts svētku dienās.
Maksimālais piegādes laiks nedrīkst pārsniegt 4-6 nedēļas.
Piegādes laiks tiek skaitīts no brīža, kad pasūtījums tiek paņemts un nosūtīts no mūsu noliktavas. Tiklīdz pasūtījums ir nosūtīts, klients saņems e-pasta paziņojumu ar visu viņa pasūtījuma izsekošanas informāciju. Piegādes noteikumi var mainīties atkarībā no galamērķa attāluma.
Piegādes laiks vietnē ir aptuvens.
Uzņēmums neuzņemas atbildību par iespējamu piegādes kavēšanos.
Uzņēmums nav atbildīgs par elektriķu vai celtnieku pārkārtošanu.
NB! Ja neesat saņēmis pasūtījumu iepriekš norādītajā laika periodā, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu.
Mājas piegādes cenas
Sūtīšanas izmaksas visā Eiropā tiek aprēķinātas pēc kurjera dienesta noteiktajiem tarifiem.
Pirms preču piegādes kurjers saskaņos Jums pieņemamu piegādes laiku pa tālruni (darba dienās P-P 8:00-17:00).
Piegādes izmaksas nav iekļautas interneta veikalā norādītās preces cenā.
Piegādes maksa tiks pievienota iepirkumu groza vērtībai.
Preču savākšana
Saņemot piegādāto preci, lūdzam pārbaudīt sūtījuma (iepakojuma) stāvokli, pārliecināties, vai iepakojums nav deformēts vai bojāts. Ja jums ir aizdomas, ka paka ir bojāta vai deformēta, neparakstiet pakas dokumentus un atgrieziet paku kurjeram. Ja paka ir kārtībā, tad parakstiet rēķinu (pavadzīmi) vai citu sūtījuma nodošanas-pieņemšanas dokumentu. Parakstītais dokuments ir pierādījums tam, ka pasūtītās preces Jums ir piegādātas.
Iegādājoties preces, kas garākas par 2,4 m, klientam var būt jāorganizē izkraušana.
Preču atgriešana
Mēs darām visu iespējamo, lai iepakotu no mums iegādātās preces. Diemžēl dažreiz transportēšanas laikā var tikt nodarīts kaitējums. Pat ja nezināt, vai kaut kas ir vai nav bojāts, vienmēr ir labi nofotografēt pienākušo paku viedtālrunī, tās būs nepieciešamas gadījumam, ja saturam tiks nodarīts kāds kaitējums.
Ja redzat bojāta iepakojuma pazīmes, lūdzu, veiciet šādas darbības:
1. Uzņemiet iepakojuma fotoattēlus un pārliecinieties, ka bojājumi ir redzami.
2. Izsaiņojiet pasūtījumu un pārbaudiet, vai kāds produkts nav bojāts, nofotografējiet bojāto preci.
3. Ja ir konstatēts pārkāpums, lūdzu, informējiet mūs pa e-pastu [email protected]
NB! Par visām pretenzijām par bojātām vai salauztām precēm Jums ir jāpiesakās vienas (1) darba dienas laikā no piegādes dienas. Uzņēmumam jāsaņem pilna informācija un apraksts rakstiskā formā, kam pievienotas bojātās preces fotogrāfijas.
Ja pircējs atsakās pieņemt piegādātās preces, kurām nav defektu, viņam ir jāapmaksā preču atgriešanas izmaksas mums.
Ja jums ir kādi pieprasījumi vai komentāri par preču piegādes pakalpojumiem, lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu vai tālruni. Mēs noteikti ņemsim vērā jūsu vēlmes.